Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Mieście Skierniewice
Podtytuł: Zarządzeniem Nr 211.2020 z dnia 18 września 2020 roku Prezydent Miasta Skierniewice wyznaczył Panią Edytę Cieślak do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w mieście Skierniewice.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Skierniewice i miejskie jednostki organizacyjne,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Skierniewice i miejskie jednostki organizacyjne, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Skierniewice i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Prezydentowi Miasta Skierniewice bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Mieście Skierniewice – Edyta Cieślak
adres do korespondencji: ul. Senatorska 12, 96-100 Skierniewice (Urząd Miasta)
telefon: 46 834 51 05
e-mail: e.cieslak@um.skierniewice.pl
W załącznikach znajdują się:
- treść Zarządzenia nr 211.2020 Prezydenta Miasta Skierniewice,
- treść ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.