Artykuł pochodzi ze strony: www.bip.um.skierniewice.pl
Adres artykułu: www.bip.um.skierniewice.pl/artykuly/67
Na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1775) zarządzam, co następuje:
§ 1.1.Tworzy się Gminne Biuro Spisowe (GBS) z siedzibą w Urzędzie Miasta Skierniewice, 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1, do realizacji zadań z zakresu administracji rządowej zleconych na podstawie ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 roku o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 roku (Dz. U. z 2019 r. poz. 1775) polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu prac spisowych na terenie Miasta Skierniewice.
2. W skład Gminnego Biura Spisowego wchodzą następujący pracownicy Urzędu Miasta Skierniewice:
§ 2. Do zadań Gminnego Biura Spisowego należą zadania, o których mowa w art. 24 ustawy, a w szczególności:
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
PREZYDENT MIASTA
Krzysztof Jażdżyk